اهمیت وزن لوله گالوانیزه گلخانه

انواع لوله های گالوانیزه

اهمیت وزن لوله گالوانیزه گلخانه

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب لوله‌های گالوانیزه گلخانه، بعد از انتخاب نوع لوله، وزن آن‌ها است.  وزن لوله گالوانیزه گلخانه از مسائل پر اهمیتی محسوب می‌شود که به دلیل تاثیر مستقیمی که بر انتخاب لوله فولادی دارد مورد توجه مصرف کنندگان این حوزه قرار گرفته است. بعد از گزینش نوع مقطع مورد نظر با یک فرمول بسیار راحت وزن مقاطع را می توانید به‌دست بیاورید.

انواع لوله های گالوانیزه گلخانه از نظر وزن


لوله‌های گالوانیزه گلخانه از نظر وزن به سه دسته تقسیم می‌شوند:
لوله گالوانیزه سبک
لوله گالوانیزه سنگین
لوله گالوانیزه متوسط
نوع شیوه تولید این محصول ضمن تاثیر بر قیمت لوله گلخانه ای، بر وزن لوله گلخانه ای نیز تأثیر‌گذار است. لوله گالوانیزه سبک و سنگین از سایز ۲ اینچ تا ۸ اینچ جهت مصارف ساختمانی و صنعتی کشاورزی و ساخت گلخانه استفاده می‌شود.

محاسبه وزن لوله گالوانیزه گلخانه

وزن لوله گالوانیزه گلخانه برای هر متر لوله گالوانیزه از فرمول زیر محاسبه می‌شود:
ضخامت قطر بیرونی* ۱۶۶ *قطر خارجی *۳/۱۴ *۱۰۰۰/۷.۸۵
خارجی+۲/ قطر داخلی ۳/۱۴ ۷/۸۶ ۱۰۰۰/ ضخامت

وزن لوله گالوانیزه گلخانه

وزن لوله گالوانیزه گلخانه یکی از موارد مهم در انتخاب این وسیله به حساب می‌آید. زیرا تاثیر بسیار مهمی بر انتخاب آن دارد. برای درک این مورد فقط کافی است فرمول محاسبه وزن مورد نیاز خود را یاد بگیرید. در عین حال در ادامه این مطلب جدول وزن لوله گالوانیزه گلخانه را برای شما ترسیم خواهیم کرد.

انواع لوله های گالوانیزه گلخانه از نظر وزن

وزن هر شاخه لوله گالوانیزه گلخانه ای

وزن هر شاخه لوله گالوانیزه گلخانه ای بر اساس طول و اندازه آن مشخص می‌شود. شما باید این مسئله را مدنظر قرار دهید که در زمان انتخاب لوله برای گلخانه خود، میزان طول لوله مورد نیازتان را به طور دقیق تعیین کنید و بر اساس طول آن، وزن هر شاخه لوله گالوانیزه گلخانه ای به راحتی به دست خواهد آمد.

جدول وزن لوله گالوانیزه

در زیر جدول وزن لوله گالوانیزه به صورت دقیق ارائه شده است:

وزن هر متر (kg)ضخامت لوله (mm)قطر لوله (mm)قطر لوله (inch)
0.51121.31.2
0.631.2521.31.2
0.741.521.31.2
0.97221.31.2
1.212.521.31.2
0.66321.31.2
1.4513.4
0.791.253.4
0.961.53.4
1.2423.4
1.522.53.4
1.8133/4

ویژگی های لوله های گالوانیزه گلخانه

ضریب هیزم ویلیام لوله‌های گالوانیزه گلخانه بر حسب اینچ و طول گالوانیزه ۶ متر است. اتصالات آن قفل کمربند و پرشین خواهد بود. لوله‌های گالوانیزه به وسیله دنده پیچی به یکدیگر متصل می‌شوند و توسط مواد مناسب آب بندی شده‌اند. لوله‌های  گالوانیزه را به طور کلی به دو دسته گرم و سرد، بخش‌بندی می‌کنند. در هر دو دسته لوله گرم سرد، لوله گالوانیزه گلخانه با وزن سبک و سنگین موجود هستند.

مزایای استفاده از لوله گالوانیزه برای گلخانه

طیف گسترده‌ای از لوله‌های گالوانیزه با استحکام بالا و زاویه‌های مختلف وجود دارد که برای سازه‌های گلخانه‌ای بسیار مناسب و ایده‌آل به نظر می‌رسد. این نوع لوله در برابر خوردگی و همچنین در برابر تغییرات آب و هوایی و شرایط آب و هوایی شدید و متغیر، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. از سوی دیگر پوشش رویه سه گانه شفاف و روشن آن عملکرد بی نظیری را ارائه می‌دهد. 

استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه چه فوایدی برای صنایع گلخانه‌ای دارد؟

فواید بهره گرفتن از این وسیله برای صنایع گلخانه‌ای به این شرح است:

  • استفاده از آن برای ستون‌های نگهدارنده، پرلین‌ها و کاربردهای خرپایی در صنایع گلخانه‌ای اثبات شده و بسیار توصیه می‌شود.
  • این لوله بر اساس شرایط موجود در مراکز گلخانه‌ای تولید شده است.
  • دارای پرداخت یکنواخت روشن، شرایط مطلوب برای جوش، خمش و رنگ‌آمیزی مناسب است.
  • در انواع و شکل‌های مختلف وجود دارد که باعث می‌شود در هر جایی بتوان از آن استفاده کرد.
  • مقرون به صرفه است، گردش کار ساده را ترویج می‌کند و در نتیجه هزینه‌های نیروی کار عملیاتی داخلی را کاهش می‌دهد.

وزن لوله گالوانیزه گلخانه از مزایای خاص

لوله گالوانیزه به دلیل عملکرد ضد زنگ آن به طور گسترده در کاربردهای خارجی و داخلی استفاده می‌شود. اما در تولیدات کشاورزی لوله فولادی گالوانیزه بیشتر و بیشتر در قاب گلخانه، زراعت و باغبانی استفاده می‌شود. اسکلت گلخانه از لوله فولادی جدار نازک گالوانیزه است که به همراه میله قوس، میله طولی، شیار فیلم، فنر فیلم، سر سقف، درب و دستگاه تهویه جانبی مونتاژ می‌شود. لوله گالوانیزه برای قاب گلخانه‌ها از فولاد کربنی ساده با پوشش زینتی گرم و کم هزینه نسبت به فولاد ضد زنگ ساخته شده است. در دراز مدت، استفاده، نصب و حمل و نقل آسان لوله گالوانیزه گلخانه بدون نیاز به لوله نگهدارنده در سوله، منجر به سهولت عملیات مکانیزه می‌شود.

چرا باید از لوله فولادی پیش گالوانیزه در قاب گلخانه استفاده کرد؟

لوله فولادی گالوانیزه امروزه نقش بسیار اساسی در انواع پروژه های قاب ایفا می‌کند. این لوله‌های فولادی از طریق یک سیم پیچ یا ورقی که تحت فرآیند گالوانیزه قرار گرفته، تولید می شوند. این وسیله به دلیل دوام و خاصیت ضد خوردگی قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند که تا حدودی باعث صرفه جویی در هزینه‌ها در طول کار و پس از نگهداری می‌شود. بدیهی است که در خرید لوله، پس از انتخاب نوع آن به وزن لوله گالوانیزه گلخانه توجه خواهید کرد.

استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه برای شما چه منافعی خواهد داشت؟

قاب‌های گلخانه از انواع مختلفی از مواد ساخته می‌شوند. اگر در حال ساخت یک گلخانه هستید، انتخاب نوع قاب برای استفاده یکی از اولین ملاحظات شما خواهد بود. بدیهی است که انتخاب یک نوع قاب سازه مناسب در پروژه گلخانه بسیار مهم است. به طور کلی، لوله‌های فولادی گالوانیزه در این مورد نسبت به انواع مشابه، دارای هزینه منطقی هستند. این لوله‌ها در اندازه‌های 1/2 اینچ تا 8 اینچ تولید می‌شوند. برخلاف سایر مواد فولادی ساختاری، لوله فولادی گالوانیزه بلافاصله پس از تحویل آماده استفاده است و هیچ آماده سازی اضافی سطح برای استفاده از آن مورد نیاز نیست. به گونه‌ای که سازندگان می‌توانند بدون نگرانی در مورد مواد فولادی گالوانیزه، استفاده از آن را آغاز کنند.

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه

در محاسبه قیمت لوله‌های گالوانیزه گلخانه  عوامل زیادی دخیل هستند. از جمله ویژگی‌های تأثیرگذار در قیمت محصول، وزن لوله گالوانیزه گلخانه است. قیمت لوله های گالوانیزه گلخانه را هر روز از طریق همین صفحه در جدول قرار می‌دهیم تا بازدیدکنندگان محترم از قیمت لحظه‌ای آن آگاه شوند.

لوله گالوانیزه گلخانه را از کجا تهیه کنیم؟

قاب‌های گلخانه از انواع مختلفی از مواد ساخته می‌شوند. اگر در حال ساخت یک گلخانه هستید، انتخاب نوع قاب برای استفاده یکی از اولین ملاحظات شما خواهد بود. بدیهی است که انتخاب یک نوع قاب سازه مناسب در پروژه گلخانه بسیار مهم است. به طور کلی، لوله‌های فولادی گالوانیزه در این مورد نسبت به انواع مشابه، دارای هزینه منطقی هستند. این لوله‌ها در اندازه‌های 1/2 اینچ تا 8 اینچ در وزن سبک و سنگین تولید می‌شوند. برخلاف سایر مواد فولادی ساختاری، لوله فولادی گالوانیزه بلافاصله پس از تحویل آماده استفاده است و هیچ آماده سازی اضافی سطح برای استفاده از آن مورد نیاز نیست. به گونه‌ای که سازندگان می‌توانند بدون نگرانی در مورد مواد فولادی گالوانیزه، استفاده از آن را آغاز کنند. سایت سپند قزوین یکی از مراکز فعال در امر تولید و توزیع انواع لوله گالوانیزه در کشور به حساب می‌آید که با سال‌ها تجربه در زمینه تولید این محصول، لوله گالوانیزه گلخانه بسیار باکیفیت و مناسب برای انواع صنایع گلخانه‌ای در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما نیز در صورت تمایل می‌توانید با همکاران ما در شرکت سپند قزوین تماس بگیرید و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

آخرین مقالات :

تفاوت لوله گالوانیزه و لوله سیاه
بلاگ
اقای قربانی

تفاوت لوله گالوانیزه و لوله سیاه چیست؟

امروزه لوله‌های گالوانیزه میان اکثر مردم شناخته‌ شده‌اند و افراد زیادی در صنایع مختلف از این لوله‌ها استفاده می‌کنند. اما این استفاده گسترده باعث شده

سایز لوله گالوانیزه
بلاگ
اقای قربانی

جدول سایز، ضخامت و قطر لوله گالوانیزه

امروزه استفاده از لوله‌های گالوانیزه به بیشترین میزان خود رسیده است. این دسته از لوله‌ها به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی چون ضدزنگی، مقاومت در برابر

تفاوت لوله گالوانیزه سبک و سنگین
بلاگ
اقای قربانی

تفاوت لوله گالوانیزه سبک و سنگین چیست؟

لوله گالوانیزه یکی از پرکاربردترین انواع لوله بوده که از طریق روی‌اندود فلز فولاد تولید می‌شود. این دسته از لوله‌ها به دو روش گرم و

کاربرد پروفیل گالوانیزه در صنایع
بلاگ
اقای قربانی

کاربرد پروفیل گالوانیزه در صنایع مختلف چیست؟

امروزه استفاده از پروفیل‌های گالوانیزه در صنعت ساختمان گسترش چشمگیری را تجربه کرده است. این دسته از پروفیل‌ها به دلیل دارابودن مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد

تفاوت لوله گالوانیزه گرم و سرد
بلاگ
اقای قربانی

تفاوت لوله گالوانیزه سرد و گرم چیست؟

لوله‌های از جنس فولاد، از جمله لوله‌های پر اهمیت و کاربردی در انواع صنایع هستند. لوله‌های فولادی در انواع مختلف و در سایزهای متنوع تولید

درباره ما

شرکت نورد لوله و پروفیل سپندقزوین در شهرک صنعتی لیا جدید در سال 1385تاسیس گردیده و تمامی دستگاه ها و خط تولید این مجموعه همگی ساخت کشور انگلستان میباشندکه با توجه به دارا بودن کادری مجرب در واحد کنترل و کیفیت , همواره مرغوبیت کالا را تضمین می نماید. هدف شرکت با در نظر داشتن استانداردهای روز دنیا , کیفیت در بحث لوله و پروفیل های گالوانیزه در سطح ملی و منطقه بوده , که همین امر باعث شده که همواره پیشرو در این صنعت باشد.

دسترسی سریع

راه های ارتباطی

قزوین کیلونتر14 جاده بویین زهرا , شهرک صنعتی لیا , خیابان کاوشگران , فاز 2 , روبروی کیفیت 3
دفتر مرکزی                                  دفتر کارخانه
02833453481-4                     02833454896-8

پست الکترونیکی :

info[at]sepandqazvin[dot]com

شبکه های اجتماعی :

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سپند قزوین می باشد